Працюючи з рекламною в Google Merchant Center, фахівці часто стикаються з проблемами при розвантаженні товарів. Однією з найпоширеніших є помилка "Розмір товару занадто великий". У цій статті ми розберемо як її усунути, а якщо з якихось причин Вам не вдасться зробити це самостійно, звертайтеся, і ми допоможемо у вирішенні цього питання.
Google пропонує зменшити інформацію про товар і зробити це так:
так само важливо переконається, що в даних про товар немає фрагментів коду JavaScript або HTML, давайте розберемо тепер все докладніше.
Насамперед звертаємо увагу на опис товару, якщо там зазначено багато параметрів, характеристик та опис товару перевищує понад 2000 символів необхідно його скоротити. В першу чергу зменшіть характеристики товару виділивши тільки найнеобхідніші, скоротите опис до 3-4 пропозицій, бажано вмістити весь опис товару в 1000 символів. Після того, як товар пропустить, можна буде спробувати відредагувати опис.
Працюючи з цим пунктом, звертаємо увагу на фотографії товару, а саме на їх розмір. Подивитися розмір фото можна у різний спосіб, ми рекомендуємо робити це через браузер. За допомогою комбінації клавіш ctrl+shift+c знайти посилання з потрібним фото, подивитися його розмір і якщо він перевищує 10 КБ, то треба його зменшити. Зробити це можна через photoshop або іншу програму в якій можна коригувати розмір зображень.
Розбираючи цей пункт, потрібно враховувати загальний розмір товарної позиції, перевірити всі фотографії товару, розмір одного фото не повинен перевищувати 10 КБ, а загальний розмір усіх не повинен перевищувати 100 КБ. Рекомендуємо залишити в описі не більше 3-4 фото, попередньо їх обробивши відповідно до вимог.
З цією проблемою у роботі стикаємося досить часто, вирішити її можна ще одним способом. Необхідно внести правки в товар, який не пропускало і про всяк випадок, щоб не втрачати час, створити ще 2 додаткові (однакові) товари, відповідно до вимог викладених вище. У них потрібно трохи змінити назву, опис та поставили інший артикул, щоб уникнути дублів. Після того як товари пройшли в мерчант, потрібні залишаємо та редагуємо, решту видаляємо. Буває так що наявні товари не проходять навіть після коригування, а нові товари проходять без проблем, головне не додавати в новий товар багато атрибуції, достатньо 2-3 фото та описи на 600-800 символів. Після того, як товар пройде, його опис можна спробувати відредагувати.
Залишіть заявку і наші спеціалісти проведуть короткий аудит, за допомогою якого підготують комерційну пропозицію.